BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

11/8/09

تاج


تاج وصلني من الأخت والصديقة   أميرة علي كوكب مهجور  أنا أسف إني أخرته


اسمك؟
يوسف


سنك؟
22 (السؤال ده لا ينصح به للبنات)


اسم مدونتك ؟
إيديا في جيوبي

مجال دراستك؟
هندسة القوي والألات الكهربية

هل فكرت في إغلاق مدونتك؟ والسبب؟
لو كنت فكرت ف كده مكنتش فتحتها أصلاً

ايه رد فعلك لو حد قل ادبه عليك ف المدونة؟
هقوله ربنا يسامحك


اسوأ مدونة دخلتها؟
أكيد مش هفتكر إسمها


هيحصل إيه لايميلك بعد ماتموت؟
معتقدش وقتها هبقا مهتم


اديت الباسوورد لحد قبل كده؟
إطلاقاً


السفر بالنسبة لك؟
تأملات الطريق ، وتنمية الصداقة ، وزيارة أماكن جديدة


المود بتاعك إيه؟
Empty


بتعمل إيه وقت فراغك؟
بقرا أو بكتب أو بخرج مع أصحابي


الأكلات المفضلة؟
مش بتفرق كتير كله بيتاكل


الصفات اللي أخدتها عن والدك؟
معرفش ، السؤال ده المفروض ليه مش ليا


الصفات اللي أخدتها عن والدتك؟
الإجابة مش هتختلف


أكتر 6 حاجات بتحبها؟
ربنا
أمي
حبيبتي
إصحابي
إسكندرية
منير


أكتر 6 حاجات بتكرهها؟
الفراق
الظلم
الزحمة
الزبالة
 الغباء
الناموس

شخصيتك نوعها إيه؟
نوعها شخصية


لماذا دخلت عالم التدوين من الأساس؟
التعرف علي أصدقاء جدد، المزيد من المجال لقراءة كتاباتي


أهمية التعليقات بالنسبة لك؟
بتخليني أعرف كل واحد بيفكر ف إيه


أفضل مدونة قريتها؟
جيفارا مات


اهمية الانترنت بالنسبة لك؟
بيضيع الوقت اللي ممكن يتعمل فيه أي شيء مفيد


إهداء التاج؟


Angel ... Angel love
ياسمين .. كرسي إعتراف
بيطرية ومش بأيدي
د. نورة ... صعبان علي حالنا
نعكشة

35 رأيك:

تأثير الفراشة said...

مبروك التاج

عجبتنى بالذات الاجابة على سؤال السفر

ربنا يوفقك لكل خير

كل تاج و حضرتك طيب

norahaty said...

صبـــــاح الفل
شكراً يايوسف لأهدائى
التاج الجميل دهـ
وباذن الله
حأجاوب عليه عندى
وعندك كمان بس لى طلب:
ممكن اختار انا وقت الاجابة
بمعنى ممكن أأجل الاجابة شوية
......ماشى يايوسف؟طبعاً ماشى لأنى عارفــة انك ذوق ومش حترفض لى طلب
نهارك ابيض وصباح الفل مرة تانية

همســات عــلى ضــوء الــقمر said...

مبروك التاج يايوسف

طبعا لازم تكون جيفارا مات مش عايزة سؤال يعنى

وانا زعلانة من هنا لهناك
اخص بقى مش تبعتلى التاج

لالالا

ربنا يكرمك فى دراستك ويوفقك

وصباح الفل

نعكشة said...

مبعرفش اعقب على هذا النوع من الموضوعات
غير اني بحب اقراها عشان اتامل اللي قدامي

بث

سلام عليك

Angel said...


صباح الجمال والتيجان

كده بردو حلوة التدبيسة دي
ماشي ماشي

إنما إيه الإجابات دي .. يا غامض أنت
بابا يجاوب ع السؤال ده وماما كمان نفس النظام

ونوع شخصيتك شخصية يا سلالالام

.......
شوف عماله اتريق عليك وأنا أصلا مش هعرف اجاوب التاج ده (:

لا بجد إجابات نموذجية ومختصرة

بس إيه بقى البنات مش محبذ ليهم سؤال العمر ده
أنا هقول بكل صراحة عادي إيه يعني
75 سنة
هو عيب ده أنا حتى قمر

(:

ماشي يا جو ربنا يسامحك على التاج بس مش هنزله دلوقتي بقى
:P

أوعى تكون مسافر اسكندرية تاني
(:

Angel love

moma1415 said...

لالالالالالالالالالا
انا مش مصدقة
لا ينكون
ايه ده انا بحلم

لا اكيد بحلم

لوووووووووووووووووووولى

يا حلاوة يا ولاد

واخدنا الكاس قصدى التاج

moma1415 said...

بجد بجد ده وسام كبيييييير اوى على صدرى

ده كتير عليا والله

ربنا يخليك يا يوسف
ومايحرمناش منك ابدا
ياااااا اجمل يوسف
اسم على مسمى


بجد مش عارفة اقولك ايه

يا كزوفى يا كزوفى

moma1415 said...

والله ما نسيت الدعاء المتبادل
بدعيلك بالاسم والله
ومن قلبى كمان
لانى بجد المدونة دى اصفى مكان شوفته فى حياتى
وهو ده اللى كنت محتاجها بجد ربنا يخليك لنا ويخليلنا ا خوك طبعا

ويديم بينا المعروف
ويجمعنا على خير
ان شاء الله

يارب اقبل دعائى
يارب حقق لعبدك يوسف كل اللى بيتمناه
وفرحه فى الدنيا والاخرة
وزيل عنه اى هم او كرب او حزن
واعنه فى الدراسة واجعله دايما دايما من الاوائل
اللهم آآآآآآآآآآمين

well said...

شخصيتك نوعها إيه؟

نوعها شخصية




عجبتنى اوى الاجابة دى
ومبروك التاج يا امير

'' حطام (ك) بقايا '' said...

قلتلي شخصيتك نوعها ايه
ههه
لا بجد عجبتني قوي واهو منكم نتعلم الديبلوماسية

تشرفنا بمعرفة حضرتك يا استاد يوسف و يللا نشوف الاشخاص الثانيين اللي موجه ليهم التاج

اه مش فاكرة ان قلتلك في بعض تعليقاتي السابقة
ان صوة الخلفية بتاعت المدونة جااااامدة مووت
والله ساعات بحب ادخل بس عشان اتامل المنظر
بتحس بدفا غريبب

ربنا يوفقك

7annen said...

مبرووووك التاج

اجاباتك جميله ربنا يحققلك كل اللى تتمناه يااااااااارب

زهور الامل said...

مبروك التاج يا باشا

عجبني اوي كرهك للناموس
ههههههههههههه

اجاباتك جميلة

TWEETY said...

ازيك ياعمو

اخبارك ايه

dodoo said...

اجاباتك جميله

واكتر اجابتين عجبونى

اكتر 6 حاجات بتكرهها واكتر 6 حاجات بتحبها

تحياتى

~PakKaramu~ said...

Visiting your blog

Yusuf said...

تأثير الفراشة

الله يبارك فيكي

وكل تاج وانتي طيبة

تحياتي

Yusuf said...

norahaty

صباح الخير يا دكتورة

اكيد طبعا معنديش مانع

بس المهم متطنشيش

ويارب تكوني دايماً بخير

تحياتي

Yusuf said...

همسات علي ضوء القمر

يانهار

زعلانة من هنا لهناك

لا لا انا مش قد زعلك

سيبك من الناس دي كلها وخدي التاج كله ليكي

طبعا لما اقول احسن مدونة لازم اتكلم عن مدرستي ف التدوين

وابقي طمنيني عليكي ومستني جديدك

تحياتي

Yusuf said...

نعكشة

طب ممكن تدينا بقا احنا فرصة نتأمل؟؟؟

تحياتي

Yusuf said...

Angel

بتنجان ؟؟ ايه اللي جاب البتنجان هنا

ماشي ماشي

طب صباح الكرمب

الواحد برضه لازم يبقا مختلف

وعلي رأي المثل
اللي يعرف بابا يروح يسأله

وبعدين 75 سنة

حرام عليكي تقللي عمرك النص مرة واحدة كده؟

مستني ردك ع التاج

علي فكرة انا كنت في وطني الأم السويس في زيارة عائلية

اتمسي بالخير

تحياتي

Yusuf said...

moma1415

عقبال كاس العالم

:)

Yusuf said...

moma1415

ايه الاحراج ده

كل ده دعاء انا كده وشي احمر وشكلي كده هعيط

Yusuf said...

moma1415

لا انا كده هعيط بجد

مع اني مش عارف اسمك الا اني بدعيلك دايماً والله

ربنا يوفقك

ومبروك الإسم الجديد

تحياتي

Yusuf said...

well

الله يبارك فيك

وانت عارف بقا مش هينفع الواحد يقول علي نفسه مجنون أو معقد

خليها شخصية أحسن

:)

نورت

Yusuf said...

'' حطام (ك) بقايا ''

مش دبلوماسية ولا حاجة

بس صعب الواحد يوصف نفسه

انا بالنسبة لي هو انا

ايه اللي بقوله ده انا مش فاهم حاجة

وبالنسبة للخلفية


انا اخترتها بالصدفة لأني كنت ناوي اسمي المدونة شمس النهار

ولما غيرت الإسم كسلت أغير الاستايل

بس كويس انه عاجبك وبيعملك الشعور ده

وربنا يوفقك

تحياتي

Yusuf said...

7annen

الله يبارك فيكي

نورتي

Yusuf said...

زهور الأمل

الله يبارك فيكي

وهو في حد مبيكرهش الناموس؟؟

:)

نورتي

Yusuf said...

Tweety

انا تمام الحمد لله

يارب تكوني بخير

Yusuf said...

dodoo

كويس ان في حاجة ف اجاباتي عجبتك

اصلها كلها علي بعضها مش عجباني

:)

نورتي

Yusuf said...

~PakKaramu~

that's good

:)

wellcome

همســات عــلى ضــوء الــقمر said...

صباح الخير
يايوسف

لالالايونكن انت بتعمل كدا علشان اصالحك
نونونو

بس علشان خاطر الدعوتين اللى دعيتهم لعمو جمال
انا مسمحاك

وبعدين يكفى انك حاطط مدونتى من المفضلة يعنى دى عندى بالدنيا

المهم انا كويسة الحمد لله
واخييييييرا
عرفت انا فى قسم ايه
تخيل ههههه

قيت صحافة والحمد لله
ربنا يوفقنى بس

لاله الا الله

همســات عــلى ضــوء الــقمر said...

هههههه

انا قصدى ان التعليقات فى الاول

علشان اللى بيجوا يقرا الموضوع ويكتبوا تعليق
فى البوست اللى قبله
على اساس ان كلمة تعليقات اللى تحت دى بتاعة البوست

فخمتو يابشمهندس

اصلى جاتلى نقطة من الموضوع دا

Yusuf said...

الصحفية الكبيرة: همسات علي ضوء القمر

مبروك القسم

ولتالت مرة

ربنا يفك أسر عمو جمال

وبعدين انا احط مدونتك ف المفضلة لأنها بجد مفضلة

ربنا يوفقك دايماً

Yusuf said...

همسات علي ضوء القمر

فوق تحت ف اي حتة هنيجي ونعلق

انتي بس اكتبي

كرسي أعتراف said...

يوسف أنا ياسمين

أنا أخدت التاج منك شكرا ليك ده أول تاج ليا

ميرسي